loading...
پيپ دانلود
شاهين بازدید : 297 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم

گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟

گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود. همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه ۳ فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.

در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های کلیدی این مرورگر :
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp – Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- و …

شاهين بازدید : 263 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

نسخه پرتابل مدیریت رجیستری ویندوزPC Tools Registry Mechanic 10.0.1.140 Multilanguage Portable

Registry Mechanic یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پاک سازی ریجستری ویندوز می باشد که بیش از ۶۰ میلیون بار از اینترنت دانلود شده است . این برنامه را بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین نرم افزار پاک سازی ریجستری ویندوز اعلام کرده اند .
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.
Registry Mechanic با استفاده از یک الگوریتم با عملکرد بالا، به سرعت منابع جا افتاده و نادرست در رجیستری کامپیوترتان را شناسایی میکند. این مشکلات که توسط Registry Mechanic شناسایی میشوند میتوانند علل گوناگونی داشته باشند. بعنوان مثال Un-Install کامل نشدن یک برنامه، و یا درست حذف نکردن یک برنامه با جا انداختن درایور مربوطه، و یا برنامه ای که بطور ناقص حذف گردیده و هنوز در Startup ویندوز فعال است.
با چند قدم ساده، Registry Mechanic کلیه ی رجیستری کامپیوترتان را Scan کرده و خطاهای موجود و نادرست موجود در رجیستری را به صورت لیست بر روی صفحه ی مانیتورتان نمایش میدهد. شما قادر هستید انتخاب کنید که آیا میخواهید این خطاها را از کامپیوترتان حذف و یا تعمیر کند.
نگران فایل های پشتیبانی نباشید! Registry Mechanic برای راحتی کار شما فایل های پشتیبان می سازد تا در صورت بروز هر مشکلی در آینده، بتوانید کامپیوترتان را بازیابی کنید و به حالت عادی برگردانید. نسخه پرتابل برنامه بدون نیاز به نصب بر روی سیستم یا شماره سریال و کراک.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCTools Registry Mechanic :

- شناسایی کلیدهایی که مربوط به نرم افزار جاسوسی و ویروس میباشند
- گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری برای خراب شدن احتمالی آن
- قابلیت نصب بر روی ۹۸, Me, 2000 , XP , vista , 7
- پاک کردن کلید های بدون کاربرد و اضافی
- عیب یابی رجیستری در قسمت های مختلف
- قابلیت Scan نمودن رجیستری ویندوز
- سرعت بالا در ترمیم و رفع مشکلات
- نصب و استفاده آسان از آن
- محیط کاربری بسیار ساده و جذاب
- و . . .

PC Tools Registry Mechanic 10.0.1.140 Multilanguage Portable | 18.8 Mb

شاهين بازدید : 318 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (1)

دانلود

بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم : ۳۶۰Amigo System Speedup 1.2.1.6100

۳۶۰Amigo System Speedup PRO با یک اسکن ۳۶۰ درجه ای سیستم را به نهایت سرعت و کارآیی می رساند. نرم افزاری که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر می شود و همین عامل کافی است تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup PRO :
- پاکسازی سیستم از هرگونه فایل اضافی
- انجام کارها تنها با یک کلیک
- امکان زمان بندی نرم افزار برای اسکن
- اسکن برای یافتن مشکلات سخت افزاری
- حذف Error های رجیستری
- حذف فایل های مخفی و اضافی موجود در هریک از درایوها
- حذف کامل اطلاعات شخصی
- بهینه ساز سیستم
- چک کردن دیسک در Start Up ویندوز
- نهایت سرعت و کارآیی برای کانکشن های اینترنتی
- حذف فایل و نرم افزارهای اضافی در Start Up
- یکپارچه سازی دیسک ها و فولدرها
- امکاناتی برای مدیریت کامل دیسک ها
- نمایش اطلاعات کاملی از سیستم
- امکان بازیابی فایل های حذف شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب

۳۶۰Amigo System Speedup 1.2.1.6100| Size: 2.95 MB

شاهين بازدید : 232 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

تبدیل منوهای آفیس ۲۰۱۰ به آفیس ۲۰۰۳ با Classic Menu for Office Standard 2010 v3.05

Classic Menu for Office Professional Plus 2010 نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ با این همه ابزار و امکانات همه را شگفت زده کرده و دیگر ابزاری نمانده که کاربران به آن نیاز داشته باشند و در این نسخه از نرم افزار نباشد. بعد از نسخه آفیس ۲۰۰۳ در آفیس ۲۰۰۷ منوی های این نرم افزار ساده تر و کارامد تر شد اما هنوز بسیاری از کاربران به همان مدل کلاسیک عادت کرده اند و می پسندد که از همان مدل قدیمی استفاده کنند.

اگر شما به دنبال امکانات و ابزار و دستورات مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ میگردید و به مدل جدید آن عادت ندارید،   نرم افزار منوی کلاسیک و قدیمی از این نرم افزار کاربردی را برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته است. این افزودنی منوی آفیس ۲۰۱۰ مفید و قدرتمند منو های کلاسیک Microsoft Office 2003 را با امکانات آفیس ۲۰۱۰ به آن اضافه می کند.

Classic Menu for Office Standard 2010 v3.05 | 3.74 MB

شاهين بازدید : 306 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم با Portable System Information Viewer 4.18

System Information Viewer این برنامه تمام ابزار های و دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع آوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد . توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید . از مواردی که برنامه به خوبی از آن ها پشتیبانی می کند و اطلاعات آن ها را به صورت لحظه ای نمایش دهد می توان به Motherboard, BIOS, CPU, Devices, Memory, Video, Drives, Ports, Printers. , Operating System, Installed Programs, Processes, Services, System uptime, Product Key (CD key), Users, Serial Numbers, Open Files, Network, Users, Network Shares و … اشاره کرد .

اطلاعات مربوط به نرم افزار:
- نمایش اطلاعات مربوط به سیستم عامل نصب شده
- نمایش نرم افزارهای نصب شده
- نمایش پردازش های لحظه ای “Process”
- نمایش کاربران
- نمایش فایل های باز شده
- نمایش Codec های نصب شده
- نمایش زمان بالا آمدن ویندوز
- نمایش لایسنس های نرم افزارهای نصب شده ” Product Keys / Serial Numbers / CD Key”

اطلاعات مربوط به سخت افزار :

- نمایش اطلاعات مربوط به مادربورد
- نمایش اطلاعات دریافتی از سنسور های سیستم “درجه حرارت ، سرعت فن ها و …”
- نمایش اطلاعات مربوط به بایوس سیستم
- نمایش اطلاعات مربوط به پردازشگر سیستم
- نمایش اطلاعات مربوط به چیپ های مادربور
- نمایش اطلاعات مربوط به PCI/AGP
- نمایش اطلاعات مربوط به USB
- نمایش اطلاعات مربوط به Ram
- نمایش اطلاعات مربوط به مانیتور
- نمایش اطلاعات مربوط به پارتیشن ها
- نمایش اطلاعات مربوط به دستگاه های CD/DVD
- نمایش اطلاعات مربوط به دستگاه های SCSI
- نمایش پورت ها های باز شده سیستم برای استفاده نرم افزارها

اطلاعات مربوط به شبکه :

- نمایش اطلاعات مربوط به کارت شبکه
- نمایش اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در سیستم
- نمایش اطلاعات مربوط به پورت های استفاده شده
- نمایش اطلاعات مربوط به کانکشن های فعال

ابزارهای شبکه :

- تغییر MAC آدرس کارت شبکه
- جستجوی آی پی های فعال در شبکه محلی
- توانایی Ping آی پی ها

شاهين بازدید : 265 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

نسخه پرتابل بهینه سازی و یکپارچه سازی دیسک – Portable Defraggler 2.04.297 Multilingual

Defraggler نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد دیسک سیستم. با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست  . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر  بقیه بزنامه های مشابه این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Defraggler :
- سرعت بالا در یکپارچه سازی هارد دیسک
- یکپارچه سازی فایل
- قابلیت یکپارچه سازی یک فایل یا حتی یک فولدر
- کیفیت بالا و همچنین انجام یکپارچه سازی به طور کامل
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- پشتیبانی از FAT32 و NTFS
- حجم پایین و استفاده کم از سیستم
- سازگار با ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز XP
- رایگان بودن نرم افزار و استفاده نامحدود
- رابطه کاربری بسیار آسان

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 487
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,722
  • بازدید ماه : 8,189
  • بازدید سال : 60,342
  • بازدید کلی : 437,431