loading...
پيپ دانلود
شاهين بازدید : 1799 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خوشنویسی کلک ورژن ۲۰۰۷

نرم افزار خوشنویسی کلک 2007

نرم افزار خوشنویسی کلک ورژن ۲۰۰۷ نیز یکی دیگر از نرم افزار های خوب و پرکاربرد در امر خوشنویسی دیجیتال هست که به راحتی و بدون نیاز به دانش خوشنویسی میتوانید از آن استفاده کنید.این محصول از شرکت سینا سافت ارائه شده و اکنون به صورت رایگان نمی باشد برای همین ما نسخه قبلی این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم قرار می دهیم که نیاز شما را به طور کامل بر طرف می کند .قابل ذکر است که این نسخه نرم افزار شامل خطهای : نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، ثلث ، نسخ و تحریری می باشد .این ورژن نرم افزار با نسخه های ویندوز ۹۸ و ME به خوبی کار می کند و خروجی عکسهای آن بدون مشکل انجام می شود اما با ویندوز ۲۰۰۰ و XP با مشکل بر می خورد و باید Patch XP آن را داشته باشید که داخل این فایل می باشد .

شاهين بازدید : 303 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود سه عنوان بازی برای Ds

نینتندو دی.اس نام کنسول دستی ساخت شرکت نینتندو است که در سال ۲۰۰۴ به بازار ارایه شد. این کنسول دارای دو صفحه نمایش ال سی دی می‌باشد که از صفحه پایین به عنوان تاچ اسکرین استفاده میشود. در اغلب یازیها با حرکت قلم روی این صفحه بازی انجام میشود. اگر شما هم این کنسول دستی را دارید هم اکنون میتوانید از سایت میـــــلاد سه عنوان بازی (Call of Duty: Black Ops و Harry Potter and the Deathly Hallows و Cooking Mama World Hobbies and Fun ) را برای کنسول خود بطور رایگان دانلود نمایید .

شاهين بازدید : 979 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار SWiSH Max 3 همراه با کرک

نرم افزار SWiSH Max برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبلیغات اینترنتی میباشد.امروزه جایگاه کلیپهای فلاش و بنر های تبلیغاتی جای خود را در اینترنت باز کرده است ساخت آسان و گذاشتن کلمات و تصاویر با افکتهای خیره کننده یکی از کارهای این نرم افزار قدرتمند میباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن ، عکس ، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و … نرم افزار SWiSH Max 3 مجهز به ۲۳۰ افکت زیبا و جدید برای گذاردن بر روی متون و تصاویر میباشد که قدرت شما را در خلق اثر چندین برابر می نماید . مجهز بودن به بخش برنامه نویسی مانند جاوا , ساخت خودکار اشکال ساده , توانایی قدرتمند Import و Export نمودن فایلهای SWF و همچنین توانایی بسیار جالب در کاهش فایلهای فلش به کمترین مقدار نیز گوشه ای از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و محبوب می باشد که میتونید از سایت میــــــلاد همراه با کرک آن دریافت کنید..

شاهين بازدید : 304 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Photoshop 10 CS3 Portable

همانطور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در جهان به شمار می رود. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای گرافیستها به شمار به می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای ویرایشی قرار دارد و کاربر در آن احساسی کمی و کاستی نمی کند. البته هر نرم افزاری علاوه بر ویژگی های خوب خود دارای ضعف هایی نیز می باشد که یکی از بزرگ ترین عیب های نرم افزار فتوشاپ حجم بسیار بالای آن است به طوری که اولآ پس از نصب فضای بسیار زیادی از هارد سیستم را اشغال می کند و ثانیآ در هنگام اجرا باعث کاهش بسیار شدید سرعت سیستم می گردد که این عوامل سبب شده تا فقط افرادی که به طور تخصصی به آن احتیاج دارند از آن استفاده کنند و مابقی از سایر نرم افزارهای گرافیکی بهره گیرند. از همین رو امروز در سایت میلاد نسخه ای از نرم افزار Photoshop را برایتان آماده کرده ایم که دارای حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه ی اصلی خود است. در واقع این نسخه با حجمی حدود ۶۰ مگابایت مخصوص کسانی ساخته شده که به دلیل داشتن سرعت اینترنت پایین قادر به دانلود نسخه ی اصلی نرم افزار نیستند و همچنین کسانی که سیستم آنها از قطعات سخت افزاری گران قیمت و بالایی تشکیل نشده است. شاید از خود بپرسید که چگونه نسخه ی اصلی نرم افزار فتوشاپ را که دارای حجم چند گیگابایتی است به نسخه ی کم حجم چند مگابایتی تبدیل کرده اند؟ در پاسخ باید گفت که در این نسخه ی کم حجم شده هسته ی اصلی نرم افزار فتوشاپ قرار دارد اما برخی از قسمتهای آن که دارای حجم بالایی بودند و همه ی کاربران از آنها استفاده نمی کردند حذف شده اما با این حال قسمتهایی نظیر فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای ضرورری با همان استانداردهای نسخه ی اصلی در این نسخه هم قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه پرتابل بودن آن است یعنی شما به راحتی می توانید با کپی کردن فایل نرم افزار در فلش مموری خود، از آن در محلهایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

شاهين بازدید : 254 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار FrontPage 2003 Portable

دانلود نرم افزار فرانت پیج FrontPage 2003 Portable معروف ترین و کاربردی ترین نرم افزار ساخت صفحات وب است این نرم افزار به طور معمول در بسته افیس مایکرو سافت قرار داشت و در بسته های اخیر افیس مایکرو سافت حذف شده و به صورت مجزا اماده شده است به دلیل نیاز بیشتر افراد به این نرم افزار کاربردی نسخه بدون نیاز به نصب این نرم افزار کاربردی توسط گروه سایت میلاد اماده دانلود رایگان شده است که مطمئنا خیلی افراد به دنبال این نرم افزار در سرتاسر وب گشته اند و یا حد اقل لینک دانلود مستقیم ان را پیدا نکرده اند پس از دست ندید!

شاهين بازدید : 217 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Easy GIF Animator 3.03

GIF نوعی فرمت تصویری است که برای طراحی و استفاده از انیمیشن های مخصوص عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت که از کیفیت نسبتا مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها بهره می برد در طراحی وب سایت ها ، تصاویر متحرک جالب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این گونه تصاویر مسلتزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است که برای این کار طراحی می شوند. یکی از این نرم افزارها که از قابلیت های مهمی نیز برخوردار است ، Blumentals Easy GIF Animator نام دارد.
Blumentals Easy GIF Animator ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد. افکت ها مختلفی برای طراحی در این نرم افزار وجود دارد که بر افزایش سرعت کار طراحی کمک زیادی می کند.
این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد ؛ امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 487
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,612
  • بازدید ماه : 8,079
  • بازدید سال : 60,232
  • بازدید کلی : 437,321